Informatie voor leden

Voorzitter: J.H. Moes

Penningmeester: W. Luchtenbergpenningmeester@uitvaartverenigingvoorelkaar.nl

Secretariaat: J.W. ter Veer – van de Heide –  leden@uitvaartverenigingvoorelkaar.nl

Bestuursleden: L. Bolhuis, K. Bethlehem, G. Westhuis, H. Horinga en K. Veenstra.

Bestuur Uitvaartvereniging VoorElkaar

staand v.l.n.r: L.Bolhuis, K. Veenstra, A.H. Vink en H. Horinga
zittend v.l.n.r: J.W. ter Veer, J.H. Moes, G. Westhuis

Uitvaartvereniging VoorElkaar
Gavelaan 20
9828PL
Oostwold gem Westerkwartier

Privacybeleid

Ons privacybeleid vindt u hier.

Huishoudelijk reglement

U kunt het huishoudelijk reglement hier vinden.

FedGron
Wij zijn aangesloten bij de Federatie van Uitvaartverenigingen in de Provincie Groningen (FedGron).

Nardus
FedGron is op haar beurt weer aangesloten bij Nardus samenwerkende uitvaartorganisaties.

Uitvaartkrant
In 2019 heeft Nardus een ‘uitvaartkrant’ uitgebracht met informatie over lokale uitvaartverenigingen in de voormalige gemeente Leek (nu Westerkwartier). Deze uitgave kunt u hier lezen (PDF): Uitvaartkrant

Westera Uitvaartverzorging
Westera is de uitvaartorganisatie waar we mee samenwerken. Ze zijn 24 uur per dag bereikbaar op 0592-534082.

Uitvaartverzekering Twenthe
We hebben een samenwerking met uitvaartverzekering Twenthe
*Let op: Uitvaartvereniging “VoorElkaar” is het niet toegestaan te adviseren of te bemiddelen in verzekeringen, omdat de vereniging hiervoor geen vergunning heeft. Twenthe is wel in het bezit van de juiste vergunningen. De vereniging vindt het belangrijk dat leden (maar ook niet-leden) worden geïnformeerd over het lidmaatschap en de plaatselijke uitvaartkosten. In dit kader is een samenwerkingsverband met Twenthe gesloten. Twenthe kan als zelfstandige Nederlandse verzekeraar (aanvullende) uitvaartverzekeringen aanbieden, maar uiteraard is een ieder geheel vrij te kiezen welke maatregelen zij willen nemen om de uitvaartkosten te dekken. Dit kan door middel van ons lidmaatschap, verzekeren, sparen en mogelijk ook nog op andere manieren.