Wat wij doen

In 2019 zijn de vier uitvaartverenigingen van Enumatil, Oostwold, Midwolde-Pasop-Lettelbert en Den Horn samengegaan tot Uitvaartvereniging VoorElkaar.

Wij hebben een sterke band met deze dorpen en weten als geen ander dat bij een overlijden alle kleine beetjes helpen om deze moeilijke periode zo prettig, persoonlijk en vertrouwd mogelijk te maken.

Persoonlijk en lokaal

Daarom bieden we persoonlijke, lokale uitvaartverzorging. Een waardig afscheid voor de overledene en het zo goed mogelijk ondersteunen van de nabestaanden. Wij kennen u, uw dorp, uw omgeving en waarschijnlijk ook (een deel van) uw nabestaanden. Een vertrouwd gezicht is wel zo prettig in moeilijke tijden.

Eén telefoontje, alles geregeld

Nabestaanden kunnen met één telefoontje alles in werking zetten. Dit nummer is 24 uur bereikbaar. Meer informatie: voor nabestaanden
Als lid van Uitvaartvereniging VoorElkaar weet u dus dat u uw nabestaanden niet achterlaat met rompslomp. Ze worden ondersteund.

Collectieve inkoop zonder winstoogmerk

Lidmaatschap van Uitvaartvereniging VoorElkaar heeft ook een financieel voordeel. Dankzij ons contract met Westera Uitvaartverzorging, en de samenwerking met uitvaartverenigingen in Leek, Tolbert en Zevenhuizen, kunnen we u een collectieve inkoop bieden van materialen en diensten die bij uw uitvaart komen kijken. Zo houden we samen de kosten zo laag mogelijk.