Lidmaatschap van Uitvaartvereniging VoorElkaar betekent:

• Persoonlijke aandacht van een vertrouwd gezicht uit uw omgeving
  • Nabestaanden bellen één telefoonnummer waarmee alles wordt geregeld
  • Lagere kosten van uw uitvaart door collectieve inkoop

Iedereen kan lid worden.

• De kosten zijn €20,00 per jaar, zoals besloten op de jaarvergadering van 27 maar 2023.
  • Als u betaalt per automatische incasso ontvangt u een korting van €2,00 per betalende persoon.
  • U kunt lid worden door onderstaande formulier in te vullen.
  • Inwonende kinderen zijn automatisch lid tot hun 18e verjaardag. Daarna ontvangen zij zelf een betalingsverzoek.
  • U kunt altijd lid worden, hoe jong of oud u ook bent. Indien u op latere leeftijd lid wordt, kan in overleg met het bestuur het inlegbedrag worden berekend.
  • De uitvaartvereniging keert bij overlijden een vergoeding uit. De vergoeding van de uitvaartvereniging heeft een tegenwaarde die elk jaar door de Algemene Ledenvergadering wordt vastgesteld. De tegenwaarde van de vergoeding van de vereniging kan nooit hoger zijn dan de werkelijke kosten van de uitvaart.

Ja, ik word lid

Na het invullen van dit formulier krijgt u de nodige informatie toegestuurd per post.